9/1 2012

Då var första dagen avklarad i skolan :) Hade bara 1 lektion så gick rätt fort :) Efter skolan stack jag till pappa och där visade de sig att dem ska till Växjö om en stund :) Så jag tiggde lite skjuts så kman får åka med dem dit ;)
Cyklade fort hem till mamma för att leta upp ett kvitto som jag trodde låg på ett ställe.... Det visade sig jag hade fel och har nu letat igenom hela rummet och i alla katonger. I den sista katongen hittade jag ett kvitto som stämde :) Så nu inväntar jag pappa och Jenni sen bär det av till Växjö :) Håller nu tummarna på att mitt minneskort till kameran går att byta till ett som funkar eftersom mitt gett upp hoppet om sitt liv:/
Bloggar mer när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0