6/1 2012

Gårdagen tillbringade jag en stund hos pappa och även en stund på sjukhuset för att förnya mina tabletter :)
På kvällen satt jag ensam hemma och kollade på hälsoresan, innan mamma ringde och jag tog mig bort till familjen Eriksson där dem befann sig :) Jag kom lagom till efterrätten, gud så gott de var! :)
Idag ska jag bara ta de lugnt, ingenting planerat mer än att de blir en tidig kväll för mig då jag ska jobba på imorgon :/
Så får väl se vad som händer :)
Gårdagen tillbringade jag en stund hos pappa och även en stund på sjukhuset för att förnya mina tabletter :)
På kvällen satt jag ensam hemma och kollade på hälsoresan, innan mamma ringde och jag tog mig bort till familjen Eriksson där dem befann sig :) Jag kom lagom till efterrätten, gud så gott de var! :)
Idag ska jag bara ta de lugnt, just nu ligger jag i sängen och ingenting planerat mer än att de blir en tidig kväll för mig då jag ska jobba på imorgon. :/ Ska snart ner och äta litte frukost :)
Så får väl se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0